biryazmasali kesinlikle erken degil 2,5 yasinda tam zamani ben bebegime 6.aylikken gondermek istiyordum covidden dolayi gondermemistim. Simdi hersey normale dondugu icin kaydini yaptim yer acilinca gonderecem (1,5 yasinda). Ilk baslarda zorlanmasi normal belki eve geldiginde ve krese gitmeden once onunla basbasa ozel vakit gecirebilirsiniz sevdigi oyunlar vs.yaparak. okula gitmek hakkinda kitaplar okumakta faydali olabilir belki😊