Normalde orucumu bugüne kadar tutuyordum ancak 20 lik diş sorunum var ve tiroidlerime boğazıma atmış lenf bezlerimin hepsi şişmiş yutkunurken bile boğazım ağrıyır bunun için de antibiyotik kullanıp 10 gün içinde çekmem gerekiyor dişlerimi sizce tutamam günah mı yoksa devlette aylardır sıra bulamıyorum 10 gün sonrasına zar zor buldum sizce ne yapmalıyım ?