bisenakillisinzaten sabah kahvaltıda, evde yaptığım bebe bisküvisi ya da organik yulaf ezmesi, içine organik labne, tereyağ, pekmez, çok azıcık muz koyup ıhlamur ile ıslatıyorum. Bazen de muz, organik tam buğday unu, zeytinyağı, pekmez, muz koyup yine ıhlamur ile kıvamlayıp pancake yapıyorum. Minik minik koparıp veriyorum o şekilde yiyor.
Öğlen kesin sebze yemeği yiyor, pırasa, kabak, bal kabağı, kuzu kıyma vs bunlardan yapıyorum. Akşam üstü 5-6 arası muz, elma, armut ya da avokadolu yoğurdunu yiyor.
Bazen gündüz çok yemediyse eğer akşama kıymalı tarhana çorbası yapıyorum.
Her yemek sonrası su içiriyorum ara ara sa yine veriyorum.
Zorlamıyorum genelde yediği kadar bırakıyorum, 10-15 dk, 1 saat sonra tekrar veriyorum. 🥰 Böyle işte bayağı yazdım🙈🙈
8 aylık olacak benim oğlum bu arada. Eğer iştahıysa bebeğiniz yemek vermekten çekinmeyin ama kendi yediğinizden değil, keçi sütünden ben yoğurt mayalıyorum oğluma mesela, ya da hep ona özel herşeyi yapıyorum. Bizim yemeklerimizde yağ, tuz, limon vs bunlar olduğu için kesinlikle yasak bebeğe malum o yüzden yaptığım yemeklere zeytinyağı gezdiriyorum üzerine sadece.