Betul43_ yürümüyor ama hepsini yaşıyoruz inan 9 aylıktan beri son gaz emekliuor çok hızlı. Tutunup kalkıyor tırmanıyor aşşşırı aktif bir bebek bir an oturamıyorum en azından diyorum ki yürüse dışarda attırsam enerjisini. Dışarda emekleme istiyor e yere de bırakamıyorum malum bu beni yoruyor 🥲