1balkizannesi Eskimiş Bebek kıyafetlerini temizlik bezi olarak kullanmak kötü bir şey mi? Sizler kullanıyor musunuz?
Deletedmom_22 1balkizannesi kullandığım oldu 🤷🏻♀️Hurafelere inanmam zaten . Dizleri Yırtılmış eşofmanın altı vardı , onu balkon temizliğine kullanıyorum mesela😁
1balkizannesi Divayorgun Etraftan işte yerleri silersen çocuk sürünür iyi olmaz gibi hurafeler duyunca tereddutte kaldım 😄 teşekkür ederim
balpetegimeto Bebek kıyafeti olarak değilde genel olarak giydiğiniz kıyafetleri eskiyi ce temizlik bezi yaparsak bereketsizlik olur diye duymuştum hatta atletle camlar çok güzel siliniyor diye kullanıyodum artık kullanmıcam ama atamıyorum da 😄
balpetegimeto 1balkizannesi dedim ya evde bereketsizlik yaparmış eskimiş kıyafeti temizliğe kullanmak
Sunkiss 1balkizannesi Ben öyle kullanmayı sevmem ama annemlerde kendimi bildim bileli kurulama bezleri hep eskiyen atletlerdir 😂