Enfalim merhaba geçmiş olsun canım benim de öyleydi kendimi mastit oldum sanıyordum. En son doktora gittim ve ultrason çekindim iki göğsümde de çapları farklı bir kaç tane kist çıktı. bebeğim emdikten sonra özellikle çok ağrım oluyor doktor sütten kesene kadar böyle olur dişini sıkacaksın korkulacak bişey yok iyi huylu dedi ama 6 ay sonra tekrar kontrole çağırdı. Sen de bi git bence önemli bişey olabilir. Bir de benim regl dönemimde daha çok büyüdü elime gelen kitleler ve daha çok ağrımaya başladı reglim bitince eskiye döndü