Günaydın kizlar yardıma ihtiyacım var bir buçuk aydır çocuklarım ve biz çok kötü bir grip salginu geçiyoruz grip demeye bin şahit ister gripte değil bir turlu iylesmiyir çocuklarım biri 4yasinda diğeri 5 aylık büyük kızım bir aydır öksürük boğaz ağrısı ve şiddetli öksürüyor dört defa farklı hastneler götürdüm hep ilaç yazıyorlar kulaniyiruz daha kötü oluyor tekrar götürüyoruz doktira bu sefer bu ilacı kulanma başka ilaç yazıyor bu sefer dozu yuksej antibiyotik verdi ama gena aynı okşuyor boğazı ağrıyor yemek yemiyor ne yapicam artık bilmiyorum 😢😢en küçüğü daha hasta gecelri çok öksürüyor burnu tıkanıyor yeşil balgam şeklinde onuda götürdük doktora antibiyotik ve alerji ialci verdi ama fayda etmiyor ne yapicam akil verin lütfen hepimiz bir birimizden kaotik bu nasıl bir hastalık ilaçlar etkisiz kaliyir 😢😩😭😭