Kizim dun itibariyle 22.ayina girdi.Parka gitmeyi,disariya cikmayi cok seviyir.Ama parkta cocuklarla oynamaya hic heves etmiyor.Surekli yalniz veya benimle oynamak istiyor.Ortam baya kalabalik olunca sesler artinca cocuklar baya bagiriyir parkta.O zamanda kucagima gelip eve gitmek iatiykr veya onlari uzaktan izliyor.Acaba ne zaman akranlariyla oynamaya baslicak.Seneye kreşe baslicak korkuyorum ordada boyle yapar diye.