Kbra_1992 Kızlar vicco mu alsam yoksa e bebekte babywalk var oda güzel die okudum alan varmı yardımcı olurmusuz
hemsire09 Kbra_1992 bize vicco hediye geldi henüz kullanmadık ama çok rahat duruyor ben çok beğendim çoğu insan da vicco alıyor ilk adımı
Srpmzcn19 Kbra_1992 babywalk biraz agir ve ucu biraz sivri gibi sanki parmaklar sıkışıyorgibi benim kizim hiç giymedi sevmedi şimdi vicco aldım hem cok hafif bir ayakkabi hem de ön tarafı geniş güzel bence babywalk a hiç para verme derim benim nacizhane fikrim 🤷♀️🌸
ikiprensannesii2 Hiç başka ayakkabıya bakmadan vicco almıştım iyi ki de almışım yumuşacık çok hafif bir ayakkabı, oğlum çok rahat kullandı.
Kbra_1992 Zynpmom bizimki 4 gün sonra yaşına girecek baya gidiyo dışarda fln yürümek istiyor oyüzden alıcam artık