incitanesii Ozlem2904 bizim veren hemşire kusmasın yada çıkarmasın diye azar azar vermişti. Okadar para veriliyor bu aşıya insan dikkatli olur bşraz ya. Hatta bizimki tembihlemişti bşraz yatsın yarım saat kadarda çok sallanmasın kusar bide falan demişti
Ozlem2904 incitanesii yatıyodu ilk sonra b anda morarmaya başladı o yüzden kaldırıp sirtina vurmak zorunda kaldık genzine kaçmış 😔
ossleemmmm Bizede doktorumuz tukuruk bezlerinden dahi emilme yaptigi icin kussada sikinti yok demisti.
Ikraveannesi Arensmom_ benim bebeğim de iki buçuk aylık iki hafta sonra ilk dozu yaptiricam. Eğer kusmazsa ikinci dozu yapmıyorlar mi
Arensmom_ Ikraveannesi hayır ikinci doz aşının etkinliğinin tam olması için yapılmak zorunda yani 3. Ve 5. Aylarda iki doz yapılacak. Yalnızca 3. Ayda yaptırdığınız aşıdan sonra hemen kusarsa doz tekrarı yapılmasına gerek yok :)
Arensmom_ Ozlem2904 hayır ama annelik içgüdüsü galiba niye bilmiyorum ama şekerli şeyleri sevdiğini hissediyorum 😂😂😂😂
Saadet14 Ozlem2904 Bisi diyim mi hep acemligimize 2.dozu kendim vercem zaten orda da kendim verdim izlediler sadece