Yaseminnecer Kızlar 1 aylık bebeğim var doktor süt alerjisi olabilir dedi bana diyet verdi ama sütüm yetersiz olduğu için mamada veriyorum süt alerjisine göre olan mamalar varmış geçiyomu bu durum olan varmı sizde de
Busragencc Yaseminnecer öncelikle yardım etsin zor bı durum benim bebeğim sadece alerji manasıyla besleniyor mamalar çok kotu kokuyor neredeyse hepsini denedik bı ek Bebelac peptijunior alıyor biraz oda çok etki etmiyor vanilya şurubuyla veriyoruz ama içmek istemiyor siz sütünüzü diyeti bozmadan arttıracak yöntemler bulun bence
Fatimaafr Bize de alerji maması verdi ama bebeğim sevmedi. Diyet yapıyorum sütümü arttırmaya çalışıyorum bu şekilde sadece anne sütü alıyor şu an beş buçuk aylık yavaş yavaş ek gıdaya geçiyoruz inşallah en kısa zamanda geçer alerji..
Yaseminnecer Valla neler denedim bir aydır artmadı bu süt her yolu denedim aklınıza ne gelirse banada doktor pekmez koyun mamaya az dedi bakalım