28minikdnym Neler yapıyorsunuz gün boyu? Temizlik yemek hariç özellikle bebekle nasıl zaman geçiriyorsunuz? Ben evde yalnız kalmayı hiç sevmiyorum sürekli dışarda yada biri yanımda olsun istiyorum 😢
2minnosannesi0 28minikdnym al benden de o kadar simdi bi de esim de gelmicek akşamına ya iyice sıkıntı bastı 🥲
28minikdnym 2minnosannesi0 kaç aylık bebeğiniiz? Etkinlik arıyorum bari etkinlik yapalım diye bulamadım 10 aylık oğlum 🌺
1adetkub 28minikdnym instagramda Nisa Başaran’ı takip edebilirsiniz güzel etkinlikler paylaşıyor kendi kızı 2,5 yaşında falan ama gerilere gidince ayına göre etkinlikler bulabilirsiniz hatta kendi kitabı da var bununla ilgili
MerveKayraTugra Ben çocuklar uyuyunca kahve yapıp kitap okuyorum bazen büyük oğlum uyumuyor onla da saklambaç yakalamaca hayvan bulmaca oynuyoruz