Prensesasel Kzlar bebegim bu aralar çok sıçrıyor ve biri oksurunce aniden seslenince irkiliyo.uyuyunca başının altına kuran kuyorum.sik sık ayetel kursi dualar okuyorum
Serra51f Prensesasel çok Ayetel Kürsi okumak iyi değil çok okumakta bebeği rahatsız eder kuran koymayin odasına sadece günde. Bir defa Ayetel Kürsi okuyun ve çember içine alın bebeğinizi sıçramak da normal reflekslerini geliştiriyor korkmayın ama çok dua okumak ağır gelir ona dikkat edin