Gulsah41 Merhaba anneler bebeğimin cildi çok kuru sürekli kaşınıyor losyon ya da yağ olarak ne onerirsiniz
heymom__ Gulsah41 mustela kullanıyoruz biz hemen emiyor çok kuru olduğunda sabah akşam uyguluyorum pamuk oluyor 🥰
Gulsah41 Mustelanin hangi ürününü kullaniyorsunuz ve gunluk mu kullaniiyorsunuz yoksa banyi sonrası mi