Arkadaşlar bugün sağlık ocağına gittim bebeğim dün iki aylık oldu sağlık ocağında tartıda bebeğim 4400 çıktı mart 25de Gittiğimde 4300dü Bu çocuk hiç kilo almamış mı acaba sağlık Ocağındaki tartıda sıkıntı olabilir mi bayağı şaşkınım geldim oturdum ağladım sinirden Sadece anne sütü alıyor. Bebeğim doymasa ağlamaz mı emiyor ve ben yutkunma hissini alıyorum zaten. Ve sağlık Ocağındaki doktor bebek altı kez kaka yapmıyorsa doymuyordur dedi benim bildiğim bebek idrarını yapıyorsa duyuyordur benim bebeğim altı kez değilde dört kez ya da üç kez yapıyor idrarını sürekli yapıyor bu şekilde olan var mı