NarTanesi benim bebeğim de 9 aylık. Kahvaltıyı biraz yapar öğle sebze menülerini atlar,akşam da meyveli yoğurt yada muhallebicisi genel olarak yerdi. Tak etti canıma 😂 sabah kahvaltı , öğle yoğurt ve dilim meyve, akşam ise biz ne yiyorsak ona tuzsuz halini yapıp yediriyorum. İnan’ın daha iyiye gitmeye başladI deneyin derim