Merhaba kizlar bugün 3+1 günlük olduk oğlum 1 haftadir gec 4den sonra ağlaya ağlaya ıkına ıkına 6 ya kadar uyumuyor ondan önce zaten uykusu yok çok kötü durumdayım metsil diye bir damla varmış 2 tane damla değiştirdim sab simplex ve zinco şimdi metsil diye birşey duydum eczacı önerdi kullanan oldu mu metsille birlikte onu destekleyen bir ilca kullandınız mı cevaplarınızi bekliyorum 🤭❤️