Merhaba süt iznim mayıs başı bitiyor 4 aylık bebeğimi bırakmak zorundayım kayınvalidem bakıcak güvenli bağlanmanın başlayacağı bu ayda yanında olamayacağım çok üzülüyorum. Beni unutmasın sıcaklığımı hep hissetmesi için ne yapabilirim kayınvalidemi benim yerime koymasından korkuyorum beni annesi olarak tanımadan yanında olamayacağım gibi düşünüyorum:(