Esraogey Zeytin yağı içiren var mı ? Çok zorlandı bir çay kaşığı verdim patır patır yaptı valla 😊 ama bir zararı olur mu gaz damlası kimyasal sonuçta onu da kullandık ama böyle içirdikten sonra yaptığını görmedim
Snmmns Esraogey yok canim birsey olmaz iyi gedliyse gene oyle her gun bir iki cay kasigi ver hadi vermeyi gectim egerki mama kullaniyorsan icine bir iki cay kasigi koy mamanin icine oyle icir emziriyorsan gunde bir ikide cay kasigida olsa ver sen kabiz olmasin sonradan
Kzbnnzmkrm Esraogey zeytin yağı iyiyse hiçbir şey Olmaz ben hem içiriyorum hem altını değiştirirken poposuna sürüyorum 😊
Esraogey Snmmns tamam öyle yapayım daha 47 günlük zararı olur mu dedim ama biogiadan falan iyi bence doğal ilaç
Snmmns Esraogey yok canim ne zarari oluck bende yaptim en dogal ilac o baska bisey vermekten se en guzeli bu bende yaptim cunku
Snmmns Esraogey ben bi zararini gormedim tabi ama ay ilerledikce bi faydasi olmuyor ben simdi kabiz olmasin diye hergun iki sefer bebe buskucvusu yediriyorum 7 aylik olduk bizde
Farahzeynep Esraogey doktor bize saf zeytinyağını mamasına damlatarak veya direk kaşıkla verebileceğimizi söylemişti. Kabız olduğunda 🤗
Nkht2705 Esraogey bende mamasının içine 2-3 gunde bir 1 çay kaşığı koyuyorum,iyi geliyor.İlk oğlumda da böyle yapmıştım bi zararını görmedim çok şükür☺️