sadeturkvatandasi Bebegmveben3 dalma da bir epilepsi çeşididir epilepsi deyince insanların aklına yerde yatıp titreyen hastalar geliyor ama 40’a yakın epilepsi çeşidi varmış, video çekip iyi bir nöroloğa götürün.
Sevda6767 Bebegmveben3 merhaba benim kızım da üç buçuk yaşında. Aynı oğlunuz gibi dalıyor bazen cevap veriyor bana bazen vermiyor. Başka bir sebepten eeg çekilmişti çok şükür temiz çıkmıştı. Ama bana da çok normal gelmiyor
mevanin_cicekleri Sevda6767 eeg de bazen cikmayabiliyrrms bence iki üç kez çektirin birde video çekin
Bebegmveben3 Sevda6767 ya bize direk otizm olabilir dediler hiç epilepsiden suphelenmediler bile. Bende inanmadım çıktım gittim bir dahada gitmedim doktora
Sevda6767 mevanin_cicekleri farklı zamanlarda üç defa çekildi gerçi ama bilmiyorum. Aniden oluyor telefonu elime alamıyorum bile. Birkaç saniye sürüyor sadece onun için yakalayamiyorum
Elif1010 mevanin_cicekleri Balıkesir’de yattı bebeğim bir hafta araştırma hastanesinde Balıkesir de ki doktor kuzenimin arkadaşıydı kuzenim de o hastane de genel cerrah bize iki tane doktor önerdi biri Ankara’da Ayşe Serdaroğlu biri İzmir de Hasan Tekgül dü
Elif1010 mevanin_cicekleri Epilepsi için eeg sinde epilepsi hatta west sendromu dediler 2 defa mr ye girdik 2 Side temiz çıkınca bu 2 doktora yönlendirdiler
mevanin_cicekleri Aysenur3440 iğneyi hastalığına göre mi getiriyorlar acaba kesin sonuç mu doktr kendi mi tavsiye etmiş tüm hastalarına veriyor mu