Kızlar 1 ay sonra oğlum 2 yaşına giricek ama çoklu besın alerjısı var nerdeyse hiç bir şey yiyemiyor. Gecen sene doğm günü kutladm ama oğlumu içeri soktum millete yedirdim pastaları. Geçen sene kayınvalidemle konuşmadğmz için kendısı gelemedi bu senede oğlumun doğum gününde öyle yaparız böyle yaparz dıyor. Dedm nasıl olcak benım cocugum yemiyor artık aklıda erıyor , pasta yenceği zaman çıkar gezdırırz diyor ama sanki onun için kutlama yapıp pasta kesip herkese yedirip oğlumun yiyememesi ona haksızlıkmş gibi gelıyor tuhaf hissediyorm kendımı. Bu sene kutlama yapmak istemıyordm ben onun yerıne oyun parkına filan götürmek istiyodm . Ve şmdi herkes toplanınca başlıyolar ah yazık cok üzlüyorm bu cocugun haline falan filan artık milletın acımasından bunaldım ,ben zaten yeteri kadar üzülüyorm bide milleti hiç çekemiyorm. Sizce oğluma doğum günü kutlamak mı onun için daha iyi olur oyun parkına filan götürmek mi ? Fikir almak isityorm sadece