merhaba sabah kahvaltısında irmik ve elmayı su ekleyip biraz pişiriyorum sonra cici bebe ve yumurta sarısı ekleyip karıştırıp veriyorum. Ama bunu her sabah böyle vermeyim başka tarif varsa onu denemek istiyorum var mı önerisi olan? Sizler nasıl veriyorsunuz kahvaltı?