Güzel anneler merhaba
bir şey sormak istiyorum
Aranızda benim durumumu yaşayan var mı bilmiyorum ama 75 gündür süren kanamam var leke şeklinde geliyor bazen bazen normal adet türüdoktora gittiğimde içeride et parçası ya da kan pıhtılaşması olabileceğini söyledi bunu atamadığın ı ilaç kullanmam gerektiğini söyledi benim durumumu yaşayan anneler yorum yapa bilrmi ? Tek çözüm kürtaj mı ?