Esraelzan bugün aşı olduk canım biz 1. Ay aşısını. Şu an nöbetteyim. 37.2ye kadar çıktı ateşi en fazla ama bu calpol vermek için yeterli bi ateş değilmiş. 37.5 olursa vereceğim. Şu an 37 altında. Sen her ihtimale karşı yarın gittiğinde calpol yazdır ben de bugün aşı için gittiğimde yazdırdım. Evde bulunsun mutlaka. Bir de benim bebeğimde aşı uyku yaptı haberin olsun. 2 saatte bir uyandırıp besliyorum aç kalmasın diye.