2minnosannesi0 Günaydın güzel anneler esim 15 gün gitti kaldik mi iki bebeyle bi başımıza yaşadığım yerde kimse de yok simdiden kara kara düşünüyorum nasil yapcam diye tamamen tek olan anneler varsa Allah yardımcınız olsun öyle yazmak istedim şimdiden sıkıldım 😂
geceuyumayanne1 2minnosannesi0 1 aylıktan beri tek bakıyorum şuan 9 aylık çok zor hele ki ilk bebekse tek bakmak gerçekten çok zor ama rabbim sabrını veriyor hiç geçmez nasıl bakacamm derdim şükür geçti şimdi de durmuyor ama bu güne şükür çocuk bakmak çok zormuş
Melesss 2minnosannesi0 tek bakmak daha iyi aslında bazen bunalıyorsun ama bağ kurmak açısından mükemmel. Sürekli oyun istiyor zaten hoppala baya vaktini alıyor şükür. Yoksa hiçbir iş yapamazdım
2minnosannesi0 Melesss normalde de cok bı farkımiz yokki esim aksam geliyo bi saate uyuyolar ama kızım cok zor oldugu icin bi saat olsun dinlenme hatta bi banyo yapabilme firsatim oluyodu
2minnosannesi0 birtutamsac malesef 18 saat mesafe izine gidecektik zaten gorev yazdilar yakin olsa ben önceden giderdim😏
Melesss 2minnosannesi0 ben duş alacağım zaman ana kucağı var ona koyuyorum banyoya bende duşa kabinde duş alıp çıkıyorum
2minnosannesi0 geceuyumayanne1 öyle o kadar iş yapiyim cocuklarla ilgilenmek kadar yormuyo benimde biriyle ilgilensem sanki biri hep yarım kaliyo gibi geliyo 😏
evaduru 2minnosannesi0 benim ilk bebegim 1. Ayindan sonra tek bakmaya basladim suan 2 ay 15 gunluk zor bi bebek hep kucagimda yada pilates topunda ziplayarak geciriyoruz zamanimizi ustune hastaligiyla ilgili durumlarda var onlarla bogusmak beni cok uzuyor besin alerjisi ve sola yatkibligi var boynunda gercekten annelik cok zormus
Gamzetsn Kızım 10 aylık doğduğundan beri tek bakıyorum ilk çocuğum bir de ilk başlarda zor oluyor ama zamanla alışıyor insan 😊