Günaydın herkese. Kızım 27 aylık. Allah nasip ederse temmuzda ikinci bebeğim olcak. O gelmeden kızım tuvaleti öğrensin istiyorum. Bu hafta bir haftalık tatilim var. Bu süreçte denemek istedim. Yalnız nereden başlayacağımı bilemedim. Sabah kalktığında WC ye oturttum yaptı. Tekrar bez bağlamadım. Külot almıştım onu giydirdim. Anlattım güzelce artık çişi geldiğinde söyleyebileceğini. Ama 1,5 saat sonra altına yaptı. Hangi sıklıkta çişin var mı diye sormam gerekiyor. Gece nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi. Hiç bir bilgim yok çünkü