Kızlar 3 yaşındaki oğlum iki gündür omlet yerken tadı çok acı diyor yemiyor. Farklı yerlerden aldığım yumurtalarla da denedim belki yumurta bozuktur diye ama değil. Ağzında yara da yok diye sanıyorum çünkü patatesi filan yiyor. Sadece yumurta yerken acı diyor. Başına gelen var mı? Neden olabilir?