Nesrincente ben geçen sene hamileyken 1 gün tutmayı denemiştim bende zorlanmıştım ama bebek açlıktan çok kasılmıştı bunu doktoruma söyledim ve bana 4 aydan sonra bebek senden beslendiği için açlıktan kendini kasıyordur oruç tutma demişti. Ben olsam tutmazdım çünkü sizden besleniyor o da.