yagmursarya Aptamil bize de gaz, kusma yaptı. sonra sma geçiş yaptım. bir Aptamil, bir sma olarak geçiş yapmayı düşündüm. Aptamil içince hep kustu, Aptamili çöpe attım. eğer gaz sorunu yaşıyorsanız sma comfort olanın tavsiye ederim. sma optipro kabızlık yaşattı, sonra comforta geçince bütün sorunlar kalktı. hipp combiotik de iyi onu da kullandık, yaşadığım bölgede bulmak zor olduğu için, sma ile devam ettik