Kayınpederim çeyrek parası yolladı sadece, kaynanam da o da görmeye gelmediler ama il dışındalar. Bebek şu an 3.5 aylık sadece fotoğraflarını gördüler. Görümcelerim ilgileniyorlar sağolsunlar, ikisi de ilk günden hastaneye geldiler çeyrek getirdiler. Büyük görümcem ne zaman görse para falan sıkıştırır, mamasını bezini alırsınız der 😅