anayimbenn Tamashaaz yok bebek aç kalmayacak her fırsatta emzir olmadı sağ ver yetmezse mana takviye yap
Sudee96 Tamashaaz hayır dediğiniz durum için de kesmeyin diyorlar artık ben kesmedim sadece biraz uzun sürdü geçmesi
Tamashaaz coktepkiliyim kilosu iyi 2aylık doğum kilosu 3kiloydu şimdi 5.100bol bol sağarak besledim.Şimdi doktor mama ver anne sütü sarılığı dedi
Tamashaaz anayimbenn kilosu iyi 2aylık doğum kilosu 3kiloydu şimdi 5.100bol bol sağarak besledim.Şimdi doktor mama ver anne sütü sarılığı dedi
Tamashaaz Sudee96 kilosu iyi 2aylık doğum kilosu 3kiloydu şimdi 5.100bol bol sağarak besledim.Şimdi doktor mama ver anne sütü sarılığı dedi
coktepkiliyim Tamashaaz maşallah kilosu iyi mama vermeyin bence sütünüz yetiyor bizim iki ay sürmüştü sarılığımız
anayimbenn Tamashaaz Tamashaaz sütün yetiyorsa mamaya gerek yok canım sütün yetmezse doktor bana mama ver dedi. Birde bebek devamlı uyuduğu için biberonla vermek daha kolay oluyor devamlı ağzına uyarı verip içireceksin emzirirkende devamlı çenesine dokun
Okuroya Tamashaaz benim bebeğimde de anne sütü sarılığı vardı tam 2 ay sürdü. Aksine daha çok emzirdim bol bol sütum olmasına rağmen sarılık olmuştu çok şaşırmıştım.