1 aylık oğlum var ancak sütüm ilk günden beri yetersiz. Mama desteği alıyoruz ancak biberona alışmaması için enjektör, kaşık biberon, eds sistemi her türlü yöntemi denedim. Beslenmeme de dikkat ettim vs. 1 ayın sonunda hatta 40 gün olacak sütüm hala artmadı ve ben çok yoruldum. Mama nedeniyle de kabızlık problemi yaşıyoruz ancak aç kalmasını göze almaktansa kabızlıkla mücadele etmeyi tercih ediyorum. Artık yoruldum biberon ile veriyorum.
Sormak istediğim sizler bu süreci nasıl geçirdiniz ve neyden memnun kaldınız? Hangi mamayı kullandınız