Hanımlar oğlum 7 ay 17 günlük ve altta iki dişi var. Üç gündür göğsümü ısırıyor o anda çok büyük tepki göstermemeye çalışıyorum kızdığımı belli ediyorum ama asla canını yakmıyorum (öyle yapanlar varmış) sabah öyle bir ısırdı ki göğsümün ucu kanadı. Siz yaşadınız mı bu durumu ne yapabilirim. Emzirmekten korkar oldum ya🙄