Birtatlikis aslında öğlen gelerek hata yapıyorsunuz. ben 4 aylıkken başladım işe. 5 aylıkken tamammen işe döndüm. akşam 18.00 geliyordum. çocuğumu öyle alıştırdım. akşam saatlerinde beni aramaya başlar. o saate kadar annemle vakit geçiriyor. çocuğunuzu kendi evinizde baksa daha iyi gibi, çünkü benim kızım başka bir yere gittiğimizde çişini bile yapmaz, eşimin ailesine gittiğimizde büyük tuvaletini hiç yapmaz. stres yaşıyor, kendini güvende hissetmez.