MerveGl- aylardır saçıma bakamadım bebekten sonra. Kuaföre gitmemi bebeğe tek başına bakabileceğini söyledi. Bi yanım deli gibi güveniyor bi yanım yok ya babaya çocuk emanet edilir mi diyordu. Cesaretimi toplayıp yaklaşık 4 saat süren ve yol olarakta uzak olan kuaföre gittim. Ama aklım nasıl evde 5 dkda bir yazıyorum. Kahvaltı yaptırmış, uyutmuş, altını değiştirmiş, üstünü giydirmiş. Eksiksiz bir çanta hazırlamış kızımıda almış otelde arkadaşıyla buluşup kahve içmiş. Valla helal olsun dedim ben bunları yapamıyorum 😂🤭 Ben çocuk bırakma ve bakma konusunda ok verdim. Normalde de çok ilgiliydi zaten. Biraz sorumluluk vermek gerekiyor. Sizde öyle deneyin.