Beyza_Nurr Arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım 3 gün oldu bebeğim olalı sezeryan doğum yaptım . Sormak istediğim ayaklarım bacaklarım aşırı derecede şişti bunun için ne yapmam gerekiyor
Mefat Beyza_Nurr ayaklarını vücudundan yüksek bir yere uzat dinlen biraz canım bunu ara ara fırsat buldukça yap iner. He bir de çok çok su icmelisin.