Kızlar kızımın pek konuşamıyor çiş kaka felan demiyor kakasını yaparken anlıyorum sorunca eliyle bezini gösterip ıh ıh diyor bir kaç gün kaka dedi geri unuttu
Ben bu şekilde eğitime başlayamam dimi şimdi de buna merak sardım
Lazımlığı var yada direk tuvalete mi götürsem belli saatlerde
Başlayanlar bana ilk günlerini anlata bilir mi