Hanımlar bebegm atak haftasındaydı ve oldukça zorlandığım zamanlar oldu
şimdi ben bu dönemde neler yaptm ve işe yarayanları sizinle paylaşmak istiyorm. 1. Öncelik uyku, bizimde uykularımız bozuldu cok kısa ve sık uyanmalar oldu çözümümüz her zaman aynı saatte uyutmak nasıl yapıcaz peki Malum havalar düzeldi arabasına koyup bence arabasında dışarda uyutn bir süre sonra düzen oturuyor
- Konu beslenme benim bebegm aşırı sık emmeye başladı memede uyuma eylemleri görünce 2:30 saatte bir uzun emzirmeye başladm Bazen yalancı emzikle kandırdım, memede uyuma alışkanlıgı edinmesin diye memede uyudukça altını açıp uyandırdm tekrar kendm istedigm şekilde uyuttm
- kucak kucak kucak burda bir arkadastan farklı odalarda farklı yerlerw koy tavsiyesine uydm azda olsa işe yaradı, şimdi o sorunuda aştk
Ve son olarak bu bir süreç ve geciyor bol bol öpmeli ve sevmeliyiz her daim bize muhtaclar ve en en yakını biziz