tugcenr yastığı iki kat koymuyorum ama tek kattı
şuan zaten hep babynestte yatmıyor gündüz büyük ahşap beşiğinde yatıyor geceleri uyumazsa babynestte yatıyor bizim çoklu gıda alerjimiz var çünkü huysuzluk uykusuzluk çok yapıyor kaşıntı mecbur bu yöntem beni rahatlattı geceleri uyuyamıyorduk ikimizde