Dondurmalikahve benim vardı ve hiç düzelmedi , 4. sınıfta 14 kiloydum düşünün.. hastalıktan vücudum bitmişti resmen. nefes alamıyordum annem oturarak uyuduğum için gece hiç uyumazdı.. genizeti ve bademcik ameliyatı oldum 2. ay 22 kiloydum , gerçekten çok gerekli bi ameliyat