Kzıım 11 aylık olcak gunduz pesınde yeterince yoruluyorum cok hareketli o uyuyunca evin ısı anca gece bari rahat uyu cocuk habıre kalkıyo emıyo uyumuyo ayagım da sallıyorum saatlerce v. S bizimkiler neden bile milletin bebesıne bakiyom gece emzirmeyı bırak ıs benım gece emzırmelerımden memem uyuusyo artık ama yemın ederim dayanamıyorum artık napım ben nasıl bı yol izleyim sastım kaldım