Ebubekirinannesi16 ne demek erken başlamanın önemi büyük ya? Biraz araştırın okuyun internetten bakın pediatri derneği anne sütü alan bebekler için 180 gün öncesini önermiyor. 6. Ay itibariyle de sadece bir kaşık tadım öneriyor 1 ay boyunca. Yani yoğunlukta anne sütü alınması gerekiyor. He mama kullanıyordur o ayrı, zamanlaması da başlaması da ayrıdır ama 4 ay çok çok erken bir süre ek gıda İçin. Mamaya devam etmeliydiniz biraz daha . Siz dr lütfen insanları yanlış yönlendirmeyin, araştırın biraz