Anneyimmmbeen Kızlar saç dökülmesi şikayeti ile gittim tahlil verdim tsh 0.05 çıkmış araştırdım çok düşük. Dr a göstermedim daha. Ne dersler sizce direkt tiroid hastası mı olurum ilaç mı verirler? Doğum yapalı 4 ay oldu
HelensMom Anneyimmmbeen hipertiroidiniz var yani tiroid beziniz hızlı çalışıyor. Ultrason ile tiroidinize bakacalar nodül var mı diye varsa takip edecekler. Bir kan daha alacaklar neden hızlı çalışıyor diye birkaç test var tiroide karşı antikor düZeylerine bakılacak. Bunlar sonucuna göre kontroller düzenlenecek. Tiroid hızını kesmek için ilaç kullanacaksınız. Tiroid tüm vücudumuzun metabolizmasını etkileyen küçük ama çok önemli bir organımız. İlacınızı kullanmayı ihmal etmeyin
Aysecetin Anneyimmmbeen Ben doğumdan 4 ay sonra kan verdim tsh düşük t3 yüksek çıktı 1 ay sonra tekrar verdim tsh düşük t3 t4 yüksek çıktı hastaneye gittim doktor nükleerde çekim yapılmasını istedi ancak evli çocuklu ve emzirdiğini için hap verip 1 ay sonra tekrar kontrol edelim dedi bayramdan sonra tekrar gidicem..
Anneyimmmbeen HelensMom teşekkür ediyorum belirtilerinden sadece saç dökülmedi oldu birdenbire kilo verme vs hiç olmadı. Geçici bir durum mu oldu acaba. Dediğiniz gibi bakacaklar direkt dahiliyeye gideceğim onlar yönlendirecek değil mi
HelensMom Anneyimmmbeen dahiliye sizi endokrine yönlendirebilir. Söylediğimi tahliller yapılınca geçici olup olmadığı tespit edilecektir
Anneyimmmbeen Aysecetin benim t3 t4 kere bakılmadı da dr a da gidemedim daha bakalım ne diyecek inşallah normale döner değerlerimiz