Bsramyn Bebeğim 16 günlük 2 gündür 2 saati aşmadan emzirmeye çalışıyorum. Emdiği gibi uyuyor çok nadir arada uyanıyor. Önceki günler böyle değildi. İlk anneligim böyle olması normal mi, uyandırıp emziriyorum ama onda sorun olmuyo
Bsramyn Jelibonsmom bende uyurken vermek istemiyorum sütü ağzında biriktiriyor diye. Sizinde mi öyle uyuyor surekli
Bsramyn hemsire09 evet sarılık değeri düşüktü. Emziriyorum uyuyor dünden beri böyle önceki günler değildi. Dün gece de sürekli emzirmeye kaldırdım şimdide
Jelibonsmom Bsramyn evet öyle uyuyor hala, ama sizinki kadarken daha da çok uyuyodu, ağzında birikiyordu dediğiniz gibi, zamanla biraz daha güçlendi şimdi uyuyor yine ama daha iyi çekiyor
Bsramyn Jelibonsmom yani böyle değildi aslında ama bende endişe ettim dün geceden beri emmesi falan iyi ama işte ilk olunca tecrubesizlik:)