ikibebedublekahve 3 ay 19 günlük son bir haftadır dönmeye çalışıyor acayip çabalıyor kolunun üstünde kalıyor durum böyle sürekli 😂 var mı bu aylarda bizim gibi olan
Almilamm_21 ikibebedublekahve bizimde 7.ayda başladı şimdi ise 7 ay 11 günlüğüz karninin üstünden gidiyor
Nursena0606 ikibebedublekahve 4 ay 10 günlükken tamamen dönmeye başladı. 5.ayda zaten döne döne evi geziyordu. Bazı bebişler hızlı oluyor. Dönme sağa sola olarak başlar. Sonra yüzüstü döner. Biraz öyle geçer. Sırt üstü dönemedi diye huzursuz olur ağlar. Sonra onu da öğrenir ve tutabilene aşk olsun.
ktnzehra49 Almilamm_21 kozım 4 aylıkken rahat bi şekilde tek yöne doğru dönebiliyodu diğer tarafa dönmeyide bir ay sonra falan öğrendi
defne211021 Nevarebeka1 bizimki de tam 4. Ayda döndü yanına kendini ceviriyordu zaten ama sırt üstünden döndü yüz üstüne
papatya09_ Benimde 3 ay 11 günlük dünüyo aşağı aşağı iniyo kucama aldığım zaman kendini yukarı ittiriyo hiç uzanmak istemiyo
ikibebedublekahve papatya09_ benimki de ne yatakta duruyor ne oyun halısında kucakta da kıpır kıpır napcağımızı şaşırdık valla 😂
ikibebedublekahve Nursena0606 oy maşallah 🧿 şimdilik sağa dönmeye çalışıyor benimki de. Yastık koyuyoruz yanlarına biyere yatırınca artık
Damlali Nursena0606 tamda o asamadayiz sırt üstü donemiyo basiyo yaygarayi iyide huysuz oldu biran önce öğrenseydi sırt üstü dönmeyide yuvarlanarak gezseydi 😃
Nevarebeka1 ikibebedublekahve pusetten falan poposunu yukarı kaldırıp asagı kaydırıyor kendini başka bi hareketi yok😂
Nursena0606 ikibebedublekahve dikkat etmek gerekir. Kötü bir tecrübe olarak ilk dönmesini koltuktan düşerek yaptı. Siz benimle aynı hatayı yapmayın.
Tuba14 ikibebedublekahve benim oğlum da dün yastıkların üzerinden atladı ve nasıl olduğunu dahi anlamadım yataktan düştü çok kötü bi durum hala atlatamadım🥺 o yüzden 5. Aydan sonra yastık koysan Bile bırakma derim benimki de erken dönmeye başlamıştı
Bebegim17 ikibebedublekahve 3 ay 10 günlük olduğunda uğraşmaya başladı 1 hafta içinde tam dönmeye başladı şimdi 3 ay 20 günlük sırt üstünden yüz üstü veya tam tersi dönüyor. Dönemezse sinirleniyor 😂
ikibebedublekahve Bebegim17 ahah benimki de tam dönemiyor sinirleniyor ona da 😂 çok sevimli oluyorlar
papatya09_ Doktorum tek bırakma sn bunu sürekli eler azında salya akıyo başını yukarı doğru kaldırıyo
ikibebedublekahve papatya09_ ay aynıyız çok salyası akıyor bizimkininde diş yerlerinde hafif şişlik de var erkem gelcek sanırım
ikibebedublekahve Nursena0606 çok geçmiş olsun 🤍 kesinlikle yalnız bırakmıyoruz zaten koltukta falan, Allah kimseye yaşatmasın kötü tecrübeleri
Zeynep1903 ikibebedublekahve masallah kuzucuga. Benim kızım 2 ay 9 günlük sag tarafına dönüyor bu sekilde ama soluna henüz görmedim 🙊
Beyzanare ikibebedublekahve benim kızım da 3 ay 19 günlük yatırınca ayaklarına basıp poposunu yukarı kaldırıyo ama dönme çabası mı bilemedim kafam karıştı şimdi benimki biraz tembel galiba 😂 çünkü nerede okusam bu aylarda dönmeye çalışır yazıyo benimki sadece poposunu kaldırıyo 😂
ikibebedublekahve Beyzanare benimki de öyle başladı kuzum yakında dönmeler başlar dikkat et gözünün önünden ayırma sen ☺️🤍
Nevarebeka1 defne211021 benimki de öyle yana çeviriyordu şimdi tek tarafa dönüyor kusması çoğaldı yüz üstü durunca özellikle normal dimi sizde de oldu mu