Mrblar dgum yapali 7ay oldu 2. Sezeryanim bugun sirtustu yatarken sislik fark ettim sag tarafimda dikisin yemen uzerinde elimle baya bi dokundum ama emin olamadim sislik neden sanki icerde bi kitle var gbi hissettim ama emin degilim kizlar sizdede boyle br durum oldumu birde dgum snrasi ayni yerde iltihap olusmustu baya zorlamisti beni