Kızlar merhaba,
bebeğim 8 aylık ve son 10 gündür bebeğim mama yemek istemiyor reddediyor. Ek gıdada sorun yaşamıyoruz fakat mama yaptığım zaman içmiyor ya da az içiyor. Ek gıda olarak 2 ana öğün veriyorum. Diğer 3 öğünü mama fakat zorla içiyor. Ek gıdaya başladıktan sonra bu durum yaşanıyormuş. Sizler yaşadınız mı? Geçici bir durum mu ? Üstesinden nasıl geldiniz? Her ne kdr ek gıda önemli olsada asıl ana öğünü anne sütü ya da mama olması gerektiği için içmeyince üzülüyorum 🥺🥺