Scgn24 Bebegim 37 haftalık doğdu. Şimdiki haftasına göre 2 hafta çıkarıp atak haftasını o şekilde mi hesaplayacagim. Şu an 34 haftalik erken doğduğu için 2 hafta çıkıp 32 hafta olarak mi degerlendirecegim
Dondurmalikahve Scgn24 Cok karistirmissiniz ama atak yasayacagi zamani 40 haftadan hesaplayacaksiniz.
Ozlem2904 Scgn24 37+3 diye düşünün 40.haftada doğması gereken gün icin. Yani 37 haftaya 3 hafta daha eklemeniz lazım diye biliyorum. Örnek 5 Nisan da doğdu diyelim 26 nisanda doğmuş gb hesaplicaksiniz
Scgn24 Dondurmalikahve 37 haftalık doğdu o zaman şimdiki haftasına göre 3 hafta geriden mi hesaplanacak