btl25022021 Arkadaşlar cumartesi hayvanat bahçesine gittik dün 14 aylık bebeğimin burnu akmaya başladı gece de uyuyamadı ememedi zaten burnundan , sinüzit mi yoksa geniz akıntısı mı bilemiyorum öksürüğü de başladı . Serum fizyolojik vs dışında ne yapabilirim ?
-annesininprensi- btl25022021 Sarımsak ez yedir cnm çiğ ama geçene kadar hergün 1 dis iyilesince de haftada 1 yap bağışıklık için iyi oluyor bide düzenli 5 6 kere günde çekmesen de sırınga ile serum sık balgam vs tamamen atıyor
Elo89 btl25022021 geçmiş olsun ♥️ Burun tıkanıklığı varsa bir soğanı 2 ye böl üzerine 5 6 adet karanfil batır yattığı yerin baş ucuna koy çok güzel açıyor rahat uyur.. ya da limon dilimi üzerine Kaya tuzu serp koy işe yarıyor
MiniKaya btl25022021 malesef pandemi bebeklerinin genel sorunu bu sanrm evden çıkınca hemen hastalar nizde dün hayvanat bahçesind gittik gece hapşuruyordu şifayı kaptık heralde