meskub sütünüz memenizden taşmıyorsa mochi size göre değil. Mochi de amaç fazlalık sütü almak. Benim bir dönem çok sütüm vardı o zaman kullanıyordum emzirirken bir memeye de onu takıyordum boşa gitmesin diye. Şuan bebeğim büyüdü iki memeyi birden emiyor zaten kullanamıyorum bu sebeple. Mochi uzun süre kullanabileceğiniz bir şey değil elektrikli pompa öneririm. Bebeğim 6 aylık acil ihtiyaç sebebiyle eczanede ne varsa onu aldık wee baby elektrikli pompa kullanıyorum. Çekim gücü orta düzeyde ne iyi ne kötü bilginiz olsun